25 Haziran 2015

Ucuz Pansiyon

Ne kadar zaman olmuştu ucuz bir pansiyonda kalmayalı bilmiyorum,ama ısrarla ucuz bir pansiyon arıyordum.Gözlerim boş boş sağa sola bakındı durdu.Neden sonra aklıma geldi Burada ucuz pansiyon olmadığı,Hızlı adımlarla uzaklaştım oradan nefes nefese kalmıştım.Bir an duraksayıp arkama baktığımda gördüm orayı,Ucuz pansiyon yazıyordu duvarda.Aniden döndüm ve Pansiyondan içeri girdim.

Ucuz Pansiyon sahibi Şişman kısa boylu esmer bir adamdı,yüzüme anlamsızca bakarak ne istediğimi sorar gibiydi,kalacak yerim olmadığını,param da az olduğu için kalacak ucuz bir pansiyon aradığımı söyledim.Aylardan Temmuz ayı idi sanırım sıcak ve nem beni boğuyor gibiydi,nefes almakta zorlandığımı hissediyordum,bir an gözlerimin karardığını hissettim bayılmıştım.

Gözlerimi açtığımda loş bir odanın içerisinde yatağa uzanmış yatıyordum.Pencereden sızan hafif ışık günün ilk ışıkları gibiydi,galiba geceyi bu ucuz pansiyonda geçirmiştim.Bir an kapının hızlıca çalınması ile irkildim,kapı aralandığında şişman pansiyon sahibi kapı aralığından pis,pis sırıtarak nasıl olduğumu sordu,bir hamle ile yataktan doğruldum,o an göz göze geldik ,biraz daha iyiyim diye mırıldandım,Ucuz pansiyon sahibine yiyecek bir şeyler olup olmadığını sordum,Eşinin sıcak tarhana çorbası yaptığını isterse ücreti mukabilinde servis edeceğini söyledi.Çorbamı hızlı hızlı içip hemen resepsiyona indim.Ucuz pansiyon fiyatını öğrenip ücretini cebimden çıkarttığım bozuk paralarla ödedim.

Neden sonra adama dönüp  ucuz etin yahnisi olmazmış dedim,bana gülümseyerek Ucuzdur vardır illeti der gibi baktı.Ucuz pansiyonda kaldığım o geceyi bir daha hiç anımsamak istemedim.

Bu makale Ucuz pansiyon konusu üzerine tarafımdan kurgulanmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder