25 Haziran 2015

Pansiyon Fiyatları

Uzun bir yolculuğun sonunda zorda olsa pansiyona ulaşmıştım.Bir tarafı Deniz bir tarafı yeşil ağaçlarla çevrili bu yer harika görünüyordu.Kuş sesleri dalga seslerine karışıyordu.Eski bir balıkçı kasabasını anımsattı bana nedense,Birden gelen sesle irkildim,sesin sahibi Pansiyonun sahibesi Gülay Hanımdı,uzun boylu esmer ,etine dolgun bir bayandı, kırlaşmaya başlayan saçları kendisine ayrı bir güzellik katıyordu.Bir an büyülenmiş gibiydim.


Buyurun içeri diye seslendi,o an elimdeki çantamı yere bıraktığımı hatırlayıp eğilip aldım.Pansiyonun kapısından usulca girdim.etraf eski antika eşyalar ile doluydu,Bir çoğu eski denizci eşyaları idi.Pansiyon sahibi Gülay hanım kaç gün kalacağımızı sordu.Gözlerinin içine büyülenmiş gibi bakarken belli olmaz dedim.Birden aklıma üzerimde fazla para olmadığı gelince Pansiyon fiyatlarınız nasıl ucuz mu diye sordum,işte o an işin bütün büyüsü bozulmuştu.

Pansiyon sahibesi elinde ki tarifeyi uzatarak gecelik 50 TL oda parası ödemem gerektiğini bu ücrete sadece kahvaltı verebileceğini söyledi.Ben bir an duraksadıktan sonra Pansiyon Fiyatlarının gayet uygun olduğunu Bir hafta kalmak istediğimi söyledim.Cebimden bir miktar para çıkartıp gayet uygun bulduğum Pansiyon ücretini uzattım.Parayı alırken gözlerime baktığını hissettim,Duvardan odanın anahtarını alıp bana uzatırken ellerim ellerine temas etti.Bir an eriyip bittiğimi sandım.Şaşkın bir halde merdivenleri çıkarken Pansiyon fiyatlarının neden bu kadar ucuz olduğunu düşünmeden edemiyordum.Keşke imkanım olsa da her yıl böyle güzel ve ucuz bir aile Pansiyonun da kalsam diye düşündüm. 1 hafta göz açıp kapayıncaya kadar geçmişti.Benim için farklı bir tatil deneyimi olmuştu.Pansiyon fiyatları merakı beni buralara çaresizce sürüklemişti,ama halimden memnundum 

Bu Makale Pansiyon Fiyatları konusu için tarafımdan yazılmıştır.İyi Tatiller

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder